ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

brainstorming

4 plaatsers

Ga naar beneden

brainstorming Empty brainstorming

Bericht  stefan di sep 07, 2010 9:03 am

Roze ridders,

onder dit topic komt dus een spelersfiche, aangezien er zich ook al enkele vrouwelijke leden op ons forum hebben aangemeld.

We zijn er alleen nog niet goed uit hoe we dit juist in elkaar gaan bastelen. Dus graag hier even een voorstel als ge dat al hebt (vandaar de term brainstormen), en dan bekijken we met z'n allen wat het minst belachelijke is Very Happy

grtz

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Motard di sep 07, 2010 4:51 pm

we steken alle namen in een potje (op briefjes)
iedereen trekt een briefje en zorgt voor een mooie profilering van de persoon in kwestie ( iedereen buiten zichzelf)

de persoon in kwestie post dit op het forum.
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Jean di sep 07, 2010 5:07 pm

Motard schreef:we steken alle namen in een potje (op briefjes)
iedereen trekt een briefje en zorgt voor een mooie profilering van de persoon in kwestie ( iedereen buiten zichzelf)

de persoon in kwestie post dit op het forum.

Of de persoon in kwestie stuurt dat door naar iemand die deze allemaal post op de site? zo blijft het lekker anoniem :p
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Motard di sep 07, 2010 5:09 pm

Jean schreef:Of de persoon in kwestie stuurt dat door naar iemand die deze allemaal post op de site? zo blijft het lekker anoniem :p

awel da vonk ook iets bon !
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  stefan di sep 07, 2010 5:17 pm

Motard schreef:
Jean schreef:Of de persoon in kwestie stuurt dat door naar iemand die deze allemaal post op de site? zo blijft het lekker anoniem :p

awel da vonk ook iets bon !

Dus concreet betekent da: iedereen trekt ne naam, schetst die speler en stuurt dit dan naar bijvoorbeeld de Jean? Dan is da niet volledig anoniem, want die verzamelpersoon weet da dan, of boeit da niet. voor mij is dat in ieder geval goed.

Gebeurt die profilering in puntjes, of met een tekstje? (dan moeten we hier wel een max aantal lijnen voor kiezen)

kusjes

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Motard di sep 07, 2010 5:34 pm

stefan schreef:
Dus concreet betekent da: iedereen trekt ne naam, schetst die speler en stuurt dit dan naar bijvoorbeeld de Jean? Dan is da niet volledig anoniem, want die verzamelpersoon weet da dan, of boeit da niet. voor mij is dat in ieder geval goed.

Gebeurt die profilering in puntjes, of met een tekstje? (dan moeten we hier wel een max aantal lijnen voor kiezen)

kusjes

Maakt niet uit hoe die profilering gedaan wordt, dat bepaalt de persoon die de speler schetst.
Ik ben in elk geval akkoord !
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  stefan di sep 07, 2010 5:36 pm

Motard schreef:
stefan schreef:
Dus concreet betekent da: iedereen trekt ne naam, schetst die speler en stuurt dit dan naar bijvoorbeeld de Jean? Dan is da niet volledig anoniem, want die verzamelpersoon weet da dan, of boeit da niet. voor mij is dat in ieder geval goed.

Gebeurt die profilering in puntjes, of met een tekstje? (dan moeten we hier wel een max aantal lijnen voor kiezen)

kusjes

Maakt niet uit hoe die profilering gedaan wordt, dat bepaalt de persoon die de speler schetst.
Ik ben in elk geval akkoord !


Ja, das mss wel waar, krijgde wa vanalles en das altijd wel graaf.
I'm ook akkoord! Nu nog ff praktisch kijken hoe we iedereen iemand toewijzen... en als als verzamelpunt aanstellen


stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  matthiasclaus di sep 07, 2010 6:37 pm

das een bonnekes idee. da wordt tog mer ne nest gezever!!! Very Happy dik plan jonge roze ridders.

Zolang we sommige spelers mer beter maken dan ze zijn anders gaan der een paar zuur gezind zijn.

matthiasclaus

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  stefan wo sep 08, 2010 10:37 am

matthiasclaus schreef:das een bonnekes idee. da wordt tog mer ne nest gezever!!! Very Happy dik plan jonge roze ridders.

Zolang we sommige spelers mer beter maken dan ze zijn anders gaan der een paar zuur gezind zijn.

Ik zal al briefkes maken, dan kunnen de spelers van nu zondag al aan de slag met hun profilering van een medespeler.


stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Motard wo sep 08, 2010 12:22 pm

stefan schreef:Ik zal al briefkes maken, dan kunnen de spelers van nu zondag al aan de slag met hun profilering van een medespeler

maar dan kan niet iedereen een briefje trekken ? Hoe lossen we da dan op?
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  stefan wo sep 08, 2010 4:04 pm

Motard schreef:
stefan schreef:Ik zal al briefkes maken, dan kunnen de spelers van nu zondag al aan de slag met hun profilering van een medespeler

maar dan kan niet iedereen een briefje trekken ? Hoe lossen we da dan op?

Euhm, ik vermoed ook niet da iedereen eentje gaat schrijven: de Yuri, dikke, Sam... dus mss mensen die er 2 kunnen schrijven. En als de kjell komt kijken (??) kan die ook al kaartje trekken. Dan blijven de Jean en de Jerre over...

Wie verzamelt alles?

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Motard wo sep 08, 2010 5:29 pm

even een opsomming : Stefan,Bart,Matthias,Kristof,MDP,Motard,Kjell,Jeroen,Jan,Sam,Dikke,Yuri.

12 mensen moeten beschreven worden. Maak dus al naampjes van die 12 mensen en dit weekend trekt iedereen er al eentje.
Degene die niet getrokken worden, trekt gij voor Jeroen en Jan + eventueel Kjell. ( Iedereen stuurt dus zijn tekst door naar u, waardoor het niet uitmaakt dat gij ziet over wie Jan,Jeroen en Kjell moeten schrijven. De overige drie naampjes die niet getrokken zijn ( door het afwezig zijn van Sam,Dikke en Yuri) worden getrokken door vrijwilligers die graag een tweede profilering schrijven.

Akkoord ?
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  stefan do sep 09, 2010 12:46 pm

Motard schreef:even een opsomming : Stefan,Bart,Matthias,Kristof,MDP,Motard,Kjell,Jeroen,Jan,Sam,Dikke,Yuri.

12 mensen moeten beschreven worden. Maak dus al naampjes van die 12 mensen en dit weekend trekt iedereen er al eentje.
Degene die niet getrokken worden, trekt gij voor Jeroen en Jan + eventueel Kjell. ( Iedereen stuurt dus zijn tekst door naar u, waardoor het niet uitmaakt dat gij ziet over wie Jan,Jeroen en Kjell moeten schrijven. De overige drie naampjes die niet getrokken zijn ( door het afwezig zijn van Sam,Dikke en Yuri) worden getrokken door vrijwilligers die graag een tweede profilering schrijven.

Akkoord ?

Well done my dear motard. Ik ben volledig akkoord!!!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Motard do sep 09, 2010 12:54 pm

Stef, zorg jij dan voor die briefjes ?
Neem ook de MOM-BOX mee en steek er nog wat lege briefjes in indien er te weinig zijn ;xxx
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  stefan do sep 09, 2010 12:57 pm

Motard schreef:Stef, zorg jij dan voor die briefjes ?
Neem ook de MOM-BOX mee en steek er nog wat lege briefjes in indien er te weinig zijn ;xxx

Ik zal dat ammel voor mijn rekening nemen Very Happy . xxx

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Jean di sep 14, 2010 12:38 am

Wie moet ik bespreken? :p
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  stefan di sep 14, 2010 10:11 am

Jean schreef:Wie moet ik bespreken? :p

gij moet, als ge selecteerd zijt, zondag een briefke trekken. Van die speler moete de beschrijving maken en dat mag je doorsturen naar mij Wink

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstorming Empty Re: brainstorming

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum