ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dave Hemelaer

4 plaatsers

Ga naar beneden

Dave Hemelaer Empty Dave Hemelaer

Bericht  stefan wo sep 08, 2010 4:09 pm

Beste spelers,

een aantal spelers hebben geopperd om ook eens te polsen bij Dave Hemelaer (vorig jaar actief bij Achter de Kazerne) of hij geïnteresseerd zou zijn bij ons te komen sjotten. We zouden hem dan gebruiken als stand-in. Ik heb gepolst, en hij ziet dit zeker zitten. Maar ik beslis daar zeker niet alleen over, dus wil ik langs deze weg iedereen zijn mening horen.

Voordeel is dat hij meestal met de beloften van KSV speelt en daarom op matchdagen bij Mega Mindy meestal vrij is . Zo voorkomen we mss problemen, zoals nu zondag als we aantal spelers moeten missen. Nadeel is, dat niet iedereen hem kent (voor zover ik weet)...

Aan jullie om mij iets te laten weten, da zal ik al dan niet inschrijven...

grtz

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Dave Hemelaer Empty Re: Dave Hemelaer

Bericht  Bart wo sep 08, 2010 7:21 pm

Ik ben grote voorstander van Emeleirkes plaatsje in de roze vriendengroep.
Niet alleen bezit hij meer voetballend vermogen in zijn kleine teen dan onze kapitein in heel zijn lichaam, hij biedt ons ook de mogelijkheid om bij belangrijke matchen meer mensen mee te nemen. De spoeling is nu eenmaal dun, onze teerbeminde nummer 10 zocht zijn heil in Spanje, de u welbekende geweldenaar van Tielrode heeft als rots in de branding competitieverplichtingen, onze tovenaar Kjell is spijtig genoeg heen komen te gaan (of leeft die nog?), zeker drie spelers kampen met een acuut BMI-probleem, het betreft hier MDP (met een BMI die DUBBELE woordwaarde zou opleveren bij het scrabbelen) en Tim Verté die stilaan zijn bijnaam wel vervloekt. Voeg daar aan toe dat de gehele familie Claus bekend staat voor blessuregevoeligheid (Stefan), zweetcomplex (Matthias), ondoortastendheid voor de goal (Kristof, ik denk dat we ons nog allemaal herinneren dat hij de panna bij zichzelf verkoos boven een al gemaakt doelpunt) en nonchalance en arrogantie in de buurt van een bal (Bart). Bovendien schijnen ze allen slechts over één voet te beschikken, namelijk de minst slechte rechter.
Ik pleit dan ook voor opportunisme. Dave Hemelaer heeft vista, een leuke beweging en bezit de mogelijkheid om elke match wel eens een keeper te lobben of een bal in de winkelhaak te plaatsen. Deze jongen heeft gelukkig het kerkhof van ZVC Achter De Kazerne (RIP) overleefd en dient zich nu transfervrij aan, grijpen die kans... Met Hemelaer to victory!!!!!!!

Bart

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dave Hemelaer Empty Re: Dave Hemelaer

Bericht  Motard wo sep 08, 2010 11:52 pm

We zouden hem dan gebruiken als stand-in

Onder die voorwaarde ga ik akkoord.
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Dave Hemelaer Empty Re: Dave Hemelaer

Bericht  Jean di sep 14, 2010 12:36 am

Ik ben zeker akkoord met het aantrekken van deze talentvolle voetballer, tenminste, als hij zich registreert op ons schitterende forum
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Dave Hemelaer Empty Re: Dave Hemelaer

Bericht  stefan di sep 14, 2010 10:12 am

Jean schreef:Ik ben zeker akkoord met het aantrekken van deze talentvolle voetballer, tenminste, als hij zich registreert op ons schitterende forum

Dat laat ik dan ook natuurlijk in zijn contract zetten: ontslagclausule als hij zich niet registreert op het forum Very Happy

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Dave Hemelaer Empty Transfernieuws

Bericht  stefan do sep 16, 2010 2:36 pm

Bij deze, Dave Hemelaer is officieel ingeschreven en staat ook al op hernieuwde licentielijst Very Happy .

De persconferentie is wel afgelast wegens het slechte weer!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Dave Hemelaer Empty Re: Dave Hemelaer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum