ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MOM speeldag 3

4 plaatsers

Ga naar beneden

MOM speeldag 3 Empty MOM speeldag 3

Bericht  stefan ma sep 20, 2010 12:22 am

MM'ers,

ik weet dat we afgelopen weekend niet gestemd hebben voor onze MOM. Achteraf bekeken hadden we dit misschien wel moeten/kunnen doen, ook al was deze winst de verdienste van het collectief.

Toch zou ik deze week, zonder stemming, de trofee willen uitreiken aan Matthias. Hij zal niet elke week de mogelijkheid hebben zich te onderscheiden, maar zonder zijn toedoen hadden we tegen Inter Kruibeke nooit de 1 kunnen houden. Met enkele fantastische reddingen had hij zeker een groot aandeel in de winst.

Als iedereen akkoord gaat met deze beoordeling, dan turf ik graag een streepje achter Matthias naam bij MOM!

From Stefan with love

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

MOM speeldag 3 Empty Re: MOM speeldag 3

Bericht  Jean ma sep 20, 2010 12:53 am

stefan schreef:MM'ers,

ik weet dat we afgelopen weekend niet gestemd hebben voor onze MOM. Achteraf bekeken hadden we dit misschien wel moeten/kunnen doen, ook al was deze winst de verdienste van het collectief.

Toch zou ik deze week, zonder stemming, de trofee willen uitreiken aan Matthias. Hij zal niet elke week de mogelijkheid hebben zich te onderscheiden, maar zonder zijn toedoen hadden we tegen Inter Kruibeke nooit de 1 kunnen houden. Met enkele fantastische reddingen had hij zeker een groot aandeel in de winst.

Als iedereen akkoord gaat met deze beoordeling, dan turf ik graag een streepje achter Matthias naam bij MOM!

From Stefan with love

In spannende afwachting van het utopische wedstrijdverslag zal ik hier maar snel eventjes op reageren,

Ik ben er zeker met akkoord ! Matthias heeft zich in de kijker gespeeld !
We moeten wel op letten dat hij niet zo blijft spelen, of anderlecht uit de zaal komt hem met zekerheid pieken !
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

MOM speeldag 3 Empty Re: MOM speeldag 3

Bericht  kristof di sep 21, 2010 11:35 pm

Matthias verdiend het zeker en vast , hij zal niet elke week een knap prestatie kunnen neerzetten. Maar door zijn dieet zie ik hem nog sneller duiken dan Copa of Victor Valdes

kristof

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

MOM speeldag 3 Empty Re: MOM speeldag 3

Bericht  Jean di sep 21, 2010 11:41 pm

kristof schreef:Matthias verdiend het zeker en vast , hij zal niet elke week een knap prestatie kunnen neerzetten. Maar door zijn dieet zie ik hem nog sneller duiken dan Copa of Victor Valdes

Wat een knaller van een dt fout... dju toch
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

MOM speeldag 3 Empty Re: MOM speeldag 3

Bericht  SamVM ma sep 27, 2010 2:39 pm

Jean schreef:
kristof schreef:Matthias verdiend het zeker en vast , hij zal niet elke week een knap prestatie kunnen neerzetten. Maar door zijn dieet zie ik hem nog sneller duiken dan Copa of Victor Valdes

Wat een knaller van een dt fout... dju toch

Iedereen weet dat dieet me dt is eh kristof

SamVM

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

MOM speeldag 3 Empty Re: MOM speeldag 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum