ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rush rush!!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Rush rush!! Empty Rush rush!!

Bericht  stefan di sep 21, 2010 11:38 am

Beste spelers,

nu zaterdag om 17.30 in Nieuwkerken. Dit wordt een beetje een lastige verplaatsing en vooral aangezien velen onder ons nog om 15.00 op het veld spelen

De organisatie gaat er als volgt uitzien: MDP en Motard kunnen er zeker op tijd zijn, zij moeten met ons voorlopig geen rekening houden, ook Jeroen kan momenteel gewoon rechtstreeks spelen. Mijn opa probeert Mats en Bart er op tijd te krijgen.

Ik en Dave vinden wel een oplossing Very Happy, aangezien de beloften waarschijnlijk ook op zaterdag moeten spelen.

Het lijkt mij handig dat MDP of Motard of Jeroen de was hier eens komen halen, zodat die er zeker is! (incl. licentielijst)

We zien wel hoe alles evolueert, maar we hebben al voor hetere vuren gestaan!!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Rush rush!! Empty Re: Rush rush!!

Bericht  Motard di sep 21, 2010 1:45 pm

wanneer moetk om de was komen ?
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Rush rush!! Empty Re: Rush rush!!

Bericht  Jean di sep 21, 2010 6:54 pm

stefan schreef:Beste spelers,

nu zaterdag om 17.30 in Nieuwkerken. Dit wordt een beetje een lastige verplaatsing en vooral aangezien velen onder ons nog om 15.00 op het veld spelen

De organisatie gaat er als volgt uitzien: MDP en Motard kunnen er zeker op tijd zijn, zij moeten met ons voorlopig geen rekening houden, ook Jeroen kan momenteel gewoon rechtstreeks spelen. Mijn opa probeert Mats en Bart er op tijd te krijgen.

Ik en Dave vinden wel een oplossing Very Happy, aangezien de beloften waarschijnlijk ook op zaterdag moeten spelen.

Het lijkt mij handig dat MDP of Motard of Jeroen de was hier eens komen halen, zodat die er zeker is! (incl. licentielijst)

We zien wel hoe alles evolueert, maar we hebben al voor hetere vuren gestaan!!

Ik heb wedstrijd ook om 3 uur in principe, maar ik ga rechtstreeks naar de sporthal van nieuwkerken dan ! :-)
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Rush rush!! Empty Re: Rush rush!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum