ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regelement

2 plaatsers

Ga naar beneden

Regelement Empty Regelement

Bericht  Jean ma aug 30, 2010 7:21 pm

Na iedere competitiewedstrijd gespeeld door ZVC Mega Mindy dienen alle aanwezige spelers, dus ook gekwetste supporters die deel uit maken van de kern, hun top 3 in die zij de 'man of the match' vonden. Deze worden anoniem ingediend (iedereen kan dus ook op zichzelf stemmen) bij een verantwoordelijke, die meteen uitrekent wie zich 'man of the match' mag noemen. Natuurlijk worden enkel punten gegeven aan spelers van ons eigen team, en maken spelers van andere teams geen kans.

Het puntensysteem is alsvolgt:

Iedere eerste ontvangt 5 punten, de tweede 3 en de derde 1. Meteen wordt uitgerekend wie winnaar van de speeldag is.

Indien er een gelijke stand is tussen 2 spelers wordt gekeken wie het meest op de eerste plaats is verkozen. Het is best mogelijk dat dit nog gelijk is, dan wordt gekeken welke speler zich het meest op plaats 2 bevindt. Indien dit nog gelijk is, dienen deze spelers het de volgende wedstrijd waarbij de beide spelers aanwezig zijn tegen elkaar op te nemen in een befaamd penalty-duel. De 2 of meerdere spelers dienen naar elkaar 5 penalty's te trappen. De speler dat het meest scoort kan zich Man of the match noemen, indien er een gelijke stand is,wordt er om beurten getrapt tot er een winnaar is.

De winnaar van de speeldag ontvangt 1 punt in het algemene klassement.

De eindwinnaar kan zich aan een schitterende prijs verwachten!


Laatst aangepast door Jean op ma aug 30, 2010 8:41 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelement Empty Re: Regelement

Bericht  Motard ma aug 30, 2010 8:08 pm

Schitterende prijs, Jan?

Sponsor jij die dan ?
Worden die punten ook effectief gepubliceerd ? Anders voel ik mij wel slecht ze Sad

Is top drie niet een beetje idioot voor zaalvoetbal?
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelement Empty Re: Regelement

Bericht  Jean ma aug 30, 2010 8:11 pm

Motard schreef:Schitterende prijs, Jan?

Sponsor jij die dan ?
Worden die punten ook effectief gepubliceerd ? Anders voel ik mij wel slecht ze Sad

Is top drie niet een beetje idioot voor zaalvoetbal?

Ik weet hoe we eventueel die prijs kunnen regelen, maar dat zal ik eerst eventjes met onze voorzitter bespreken.
Voor de punten was een voorstel, jij eventueel een geniale ingeving hoe we dit oplossen?
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelement Empty Re: Regelement

Bericht  Motard ma aug 30, 2010 8:14 pm

Jean schreef:
Motard schreef:Schitterende prijs, Jan?

Sponsor jij die dan ?
Worden die punten ook effectief gepubliceerd ? Anders voel ik mij wel slecht ze Sad

Is top drie niet een beetje idioot voor zaalvoetbal?

Ik weet hoe we eventueel die prijs kunnen regelen, maar dat zal ik eerst eventjes met onze voorzitter bespreken.
Voor de punten was een voorstel, jij eventueel een geniale ingeving hoe we dit oplossen?

Iedere speler die de match gezien of zelf meegespeeld heeft geeft een naam door als MOM. degene met de meeste punten is MOM en krijgt dus 1 punt ...? Lijkt me toch een betere keuze ? minder rekenwerk ook al
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelement Empty Re: Regelement

Bericht  Jean ma aug 30, 2010 8:16 pm

Motard schreef:
Jean schreef:
Motard schreef:Schitterende prijs, Jan?

Sponsor jij die dan ?
Worden die punten ook effectief gepubliceerd ? Anders voel ik mij wel slecht ze Sad

Is top drie niet een beetje idioot voor zaalvoetbal?

Ik weet hoe we eventueel die prijs kunnen regelen, maar dat zal ik eerst eventjes met onze voorzitter bespreken.
Voor de punten was een voorstel, jij eventueel een geniale ingeving hoe we dit oplossen?

Iedere speler die de match gezien of zelf meegespeeld heeft geeft een naam door als MOM. degene met de meeste punten is MOM en krijgt dus 1 punt ...? Lijkt me toch een betere keuze ? minder rekenwerk ook al

Wat indien er een gelijke stand is qua MOM, mag iedere speler ook op zichzelf stemmen en dergelijke?
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelement Empty Re: Regelement

Bericht  Motard ma aug 30, 2010 8:18 pm

Als ge oprecht vindt dat ge MOM zijt wel...daar zijn we (bijna allemaal) toch oud genoeg voor ?
Daarenboven bij gelijke stand iedere speler een half punt ?
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelement Empty Re: Regelement

Bericht  Jean ma aug 30, 2010 8:21 pm

Motard schreef:Als ge oprecht vindt dat ge MOM zijt wel...daar zijn we (bijna allemaal) toch oud genoeg voor ?
Daarenboven bij gelijke stand iedere speler een half punt ?

Best mogelijk, maar daarom stel ik voor dat na iedere wedstrijd elke speler een top 3 samenstelt, de eerste krijgt 5 punten, de 2de 3 en de 3de 1. Dan een kort rekenwerkje van de wiskundeknobbel onder ons (wie dat is, moeten we nog onderzoeken) en zo hebben we een winnaar. Deze krijgt dus 1 punt voor de speeldag en kan zich 1 speeldag lang MOM noemen en krijgt 1 punt in het algemene klassement?
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelement Empty Re: Regelement

Bericht  Motard ma aug 30, 2010 8:23 pm

Jean schreef:
Best mogelijk, maar daarom stel ik voor dat na iedere wedstrijd elke speler een top 3 samenstelt, de eerste krijgt 5 punten, de 2de 3 en de 3de 1. Dan een kort rekenwerkje van de wiskundeknobbel onder ons (wie dat is, moeten we nog onderzoeken) en zo hebben we een winnaar. Deze krijgt dus 1 punt voor de speeldag en kan zich 1 speeldag lang MOM noemen en krijgt 1 punt in het algemene klassement?

Awel dit vind ik een goed plan. Dus herformuleer de boel even ? Very Happy
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelement Empty Re: Regelement

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum