ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stefan Claus

Ga naar beneden

Stefan Claus Empty Stefan Claus

Bericht  Bart ma sep 20, 2010 7:33 pm

Naam: Claus
Voornaam: Stefan
Rugnummer: 6
Lievelingsvoet: (je maakt een grapje zeker)
Aanspreektitel: "Oh captain, my captain"
Beschrijving:

Ik schrijf tot jullie in het jaar 21 N(a).S(tefan). Je mag hem gerust de profeet van het voetbal noemen, de god van de middencirkel en een heilige in het strafschopgebied. Aangezien onze parel nu ook schittert in de zone van de waarheid lijkt het me opportuun om hem ook het etiket "goaltjesdief" te gunnen. We mogen dan wel klagen over zijn linkse beperkingen, zijn "over the top" showgehalte eens hij het veld betreedt en zijn verslaving aan de lange bal, het zijn uiteindelijk zijn leiderschap, discipline, lichtvoetigheid en doorzettingsvermogen die de balans volledig positief maken.
Laten we hem koesteren in het warme nest van ZVC Mega Mindy. Niet alleen zou ik hierbij willen aandringen op een vervroegd pensioen aangaande veldvoetbal, laat ons ook werk maken van een kapiteinsband als tattoo op zijn linkerbovenarm. Met Stefan richting voetbalgeschiedenis, glorie, eeuwigheid... en daar voorbij!!!

Bart

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum