ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bart " parel" Claus

Ga naar beneden

Bart " parel" Claus Empty Bart " parel" Claus

Bericht  kristof ma sep 20, 2010 8:21 pm

Ik benijd , ik benijd. Hoe kan ik het best deze speler omschrijven, Bart Claus overstijgt met glorie, faam en naam de hele ploeg. De pana’s van Kjell , de kracht van Matthias , de band van Jean , de fitheid van Kristof , het schot van den dikke , … . woorden kom ik te kort om deze speler te omschrijven
De bal plakt aan zijn voet en hij ziet het spel alsof hij het de nacht daarvoor heeft geschreven. Deze topspeler begon zijn jeugd bij Temse en maakte daar al grote successen en was ook nog oud gediende bij het top elftal van KSV Temse. Maar heeft dan toch besloten om een verfrissende stap te nemen om aansluiting te maken met de wereld top ( Real Madrid , Man UTD , het grote Brugge ? ). Maar hij zette zijn naam op elke scout zijn boekje door zijn succes met ZVC Achter de Kazerne. Dit was nog maar zijn biografie en we staan nu al te daveren op onze benen.
Bij ZVC Mega Mindy verdeelt en heerst hij op elke plaats waar hij speelt. Hij heeft alle kneepjes van het vak al geleerd , is hij dan al op retour ? ONMOGELIJK, hij overstijgt het goddelijk op het plein. Hij weet waar hij moet staan op het plein, zelfs de succes coachen Kjell Stefan en Juri ? kunnen hem niks meer bij leren. Maar blijft deze topspeler dan nog bij Mega Mindy ?

Mss voor de schunnige opmerkingen van Kjell? , de liefde van zen broers ?... het is een fenomeen aan de bal en hij krijgt hem waar hij wilt. Dus ik kom woorden te kort om deze top transfer te beschrijven, maar 1 ding is heel zeker dit is een parel en we zijn nog niet eens begonnen met hem te slijpen.



kristof

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum