ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

+2
Motard
stefan
6 plaatsers

Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  stefan ma sep 06, 2010 11:02 am

Voorbeschouwing

ZVC d’Amateurs – ZVC Mega Mindy

Na de 3-5 uitoverwinning bij ’t Plein moeten we deze zondag aan de bak tegen d’ Amateurs. Vorig weekend hebben we verdiend gewonnen, maar toch een beetje met de schrik vrijgekomen. Voor zondag dus zeker geen onderschatting boys!!

We spelen dus zondag (12/09/10) om 17.00 in Steendorp.

We kampen bovendien met een aantal afwezigen. Jan Vertenten en Jeroen Rochtus moeten aan de bak met respectievelijk Haasdonk en VKT. Sam van Mele zit @ Valladolid. Kjell DP sukkelt nog steeds met een voetblessure, maar komt ons hopelijk aanmoedigen.

Al de rest kan er hopelijk wel bij zijn. Gewoon eventjes laten weten “in antwoord op dit bericht” of je kan, wilt of moet.

We vertrekken om 16.30 ten huize Claus!!


Brommer don’t forget about de was Wink

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Motard ma sep 06, 2010 1:12 pm

Ik kan, ik zorg ervoor dat de was meesukkelt.
MDP , Komt gij dan langs mij om 16.15 ?

Groetjes
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Alana di sep 07, 2010 2:31 pm

ik zal er zijn jongens:D voor deze spannende topper:D

Alana

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Alana di sep 07, 2010 2:35 pm

Jip albert ik pik u wel op:D kzal de maxi-cozi al klaarzetten:D

Alana

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  stefan di sep 07, 2010 4:36 pm

Alana schreef:ik zal er zijn jongens:D voor deze spannende topper:D

Ik heb juist mijn drukke schema erop nagekeken, en ook ik kan zeker meespelen (de hele ploeg haalt opgelucht adem). Mogelijk kan ik zelfs voor vervoer zorgen, maar pin me daar niet op vast.

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Bart di sep 07, 2010 5:45 pm

Ondanks het feit dat ik toch een speler van formaat ben en net een Europese match (Bazel-Meerendree) EN een internationale match (Zelzate-Bazel) achter de kiezen heb, zal ik tijd maken in mijn zielige leventje om aanwezig te zijn op deze onvervalste topper. Echter, als Jean-Marie Engels rekent op mijn kunde op deze desbetreffende zondagmiddag/avond dien ik toch forfait te geven. Uitsluitsel zaterdagmiddag. Geen nood echter, er prijken nog steeds geen caps achter mijn naam voor het fanionteam van SVE Bazel. Bijgevolg lijkt de coach geen graten te zien in de kunstjes van BC. Bij deze laat ik jullie toch nog een beetje in spanning... roze riddertjes

Bart

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  matthiasclaus di sep 07, 2010 6:32 pm

ik ga der wel zijn. Er is weinig tot geen kans dat er al een eerste cap voor mij inzit dus zal zondagmiddag geen probleem zijn. Ik zou tege d' amateurs wel graag een halve match spelen. Als iemand voor nen time in de goal wilt staan, laat het maar weten.

Dit is ook maar voor 1 keer maar ik denk niet dat we tegen een heel goeie ploeg gaan spelen;

Groeten

matthiasclaus

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  kristof di sep 07, 2010 10:19 pm

ik kan meedoen en hopelijk kan ik er nog eentje tegen de netten prikken. Maar dat zal de tactische bespreking uitmaken hoe we gaan spelen

kristof

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Alana di sep 07, 2010 10:21 pm

En de stand van u voeten tege zondag, want kep goort dage vorige week u eige ne meesterlijke panna ept gezet op 5 cm vand e goal Very Happy
spijtig dak da gemist ep:D

Alana

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Motard wo sep 08, 2010 2:26 am

Alana schreef:En de stand van u voeten tege zondag, want kep goort dage vorige week u eige ne meesterlijke panna ept gezet op 5 cm vand e goal Very Happy
spijtig dak da gemist ep:D


STRIKE @ Alana.

Matthias Claus, ik wil eventueel wel een timeke in de goal staan ze. Dit enkel en alleen omdat ik géén ambities heb als topschutter .

grtz
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  stefan wo sep 08, 2010 10:29 am

Dan lijkt de kern voor zondag zo stilaan vorm te krijgen:

hebben al bevestigd: MDP, Matthias, Bart, Motard, Kristof en Stefan

in de veronderstelling dat we allemaal wat frisser zullen zijn dan vorige week en onze topspits weer meespeelt lijkt mij 6 man een mooi aantal. Kzie ook niet wie er eventueel nog zou kunnen meespelen.

Indien Bart niet mee kan doen, moeten we het maar met 5 rooien.

1. vertrekken hier om 16.30, kan zijn enkele met de fiets als ik den auto niet heb (of mss Julien Troch aanspreken)
2. MDP gij doet de was (zie waslijst)

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Alana wo sep 08, 2010 10:31 am

dat is genoteerd in mijn eindeloos geheugen:D da komt in orde, ik denk dat we zelf een moie kans maken met 4 of 3 spelers:D

Alana

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  stefan vr sep 10, 2010 2:22 pm

Jonge leeuwen,

het weekend komt eraan en dus ook ons tweede competitietreffen, ditmaal tegen d'Amateurs. Ik smeek iedereen om dit weekend geen domme dingen te doen, de spoeling is dun, dus moeten we iedere kracht aanspreken. Zondag moeten we knallen. Ik heb even gepolst bij de stadionmanager. Al 200 tickets zijn de deur uit, andere worden via het raam uitgedeeld!!

Dus roze ridders,

iedereen present om 16.30 @ my place, en wie weet prijken we zondagavond bovenaan de ranglijst!!

Grtz


stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Wedstrijdverslag

Bericht  stefan ma sep 13, 2010 9:48 am

ZVC d’Amateurs – ZVC Mega Mindy

Na de driepunter vorige week zocht de ploeg van geen trainer deze week een nieuwe uitoverwinning bij de rode lantaarn van het afgelopen kalenderjaar. Vooraf werd voor onderschatting gewaarschuwd, aangezien de tegenstander zich naar verluid gevoelig had versterkt. Bewijs daarvan de 4-8 nederlaag tegen del Alpi.

Enkele wijzigingen aan de aftrap in vergelijking met vorige week. MDP en ‘Dikke’ maakten hun opwachting, dit ten koste van Jean Vertenten en Jerre Rochtus die, laat ons eerlijk zijn, gewoon naast de selectie vielen.

Mega Mindy legde de tegenstander ,tegen de gewoonte in, van begin af aan een furieus tempo op. Dit resulteerde in een vroege 0-1, goaltjesdief Stefan fusilleerde de doelman, jaja, die geen schijn van kans had. Het was al snel duidelijk dat met een beetje degelijk combinatievoetbal en hoog druk er snel een kloof kon geslagen worden. Het was dan ook een kwestie van tijd vooraleer de tweede zou vallen. Bart benutte al zijn vista, speelde bal heerlijk binnendoor op Stefan, die de bal tegen de voeten van de libero van de uitploeg duwde, 0-2. Kort daarop zorgde Stefan voor de 0-3, en zo is de eerste hattrick van Mega Mindy dit jaar een feit. Stefan zou later niet meer in het spel voorkomen, gestopt op zijn hoogtepunt.

D’ Amateurs wist hier niets tegenover te plaatsen. Nog voor rust, was er een heerlijke combinatie tussen captain MDP, tot dan toe heel secuur in zijn balbehandeling, en Bart. Eerstgenoemde legde de bal in het mandje, 0-4 en rusten geblazen.

Na de koffie verscheen de thuisploeg ogenschijnlijk iets te hevig aan de aftrap. Ze protesteerden op elke actie, begonnen elkaar en de uitploeg uit te dagen en gingen te fel in duel. Gelukkig kwamen de roze ridders hier zonder kleerscheuren uit. In de kantlijn: Mega Mindy zal elke match wel wat ambras hebben, nu waren Tim Verté en Motard vanop de bank en Kristof op het veld, die boel hadden met die jonge snaken van d’Amateurs.

Mega Mindy wilde zijn prooi niet lossen, en kort na rust zorgde Bart voor de ‘geruststellende’ 0-5. Heerlijke balrecuperatie en zelf afmaken dacht ie. D’Amateurs kwam nog heel even in het stuk voor, een vrije trap werd binnengepoeierd, niet zo zeer door de kwaliteit van het schot, wel door het feit dat er bij een vrije trap vanop 4 meter, maar 2 man in de muur stond. Tactisch blundertje bij de uitploeg. Hierop verdapperde de thuisploeg een beetje, maar net zoals de hele wedstrijd lang stond Matthias enorm goed te keepen. Die leek duidelijk klaar voor de topper van volgende week.

De uitploeg sloeg voor een laatste maal de handen in elkaar, en het was het droomkoppel voorin Motard en MDP die met een heerlijke onderlinge actie de 1-6 op het bord zette. Actie begon bij eerstgenoemde, die legde de bal heerlijk opzij voor MDP, die niet zelfzuchtig was en Motard de goal op een presenteerblaadje aanbood.

En of het nog niet genoeg was, bij zijn eerste selectie was ook Tim ‘dikke’ Verté goed voor zijn goaltje, met een puntertje soliciteerde hij naar een vaste stek in het dream-team. En net voor affluiten zette Kristof na een intrap van Bart de 1-8 einduitslag op het scorebord. 6 op 6, en klaar voor de clash van volgende week tegen Inter Kruibeke.

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Motard ma sep 13, 2010 11:07 am

nu waren Tim Verté en Motard vanop de bank en Kristof op het veld, die boel hadden met die jonge snaken van d’Amateurs.

Wilt ge er dan wel bijvertellen dat Bart eerst onderuitgeschoffeld werd op veldvoetbalwijze ?
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  stefan ma sep 13, 2010 11:28 am

Motard schreef:
nu waren Tim Verté en Motard vanop de bank en Kristof op het veld, die boel hadden met die jonge snaken van d’Amateurs.

Wilt ge er dan wel bijvertellen dat Bart eerst onderuitgeschoffeld werd op veldvoetbalwijze ?

Dat zijn "historische details" Very Happy . Ik wil er wel nog op wijzen, ben ik vergeten vermelden in het verslag, dat die woordenwisselingen er zijn, omdat iedereen voor elkaar vecht!!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy Empty Re: Speeldag 2: ZVC d'Amateurs - ZVC Mega Mindy

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum