ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy

4 plaatsers

Ga naar beneden

Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy  Empty Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy

Bericht  Jean ma aug 30, 2010 5:17 pm

Voorbeschouwing:

Op 4 september 2010 omstreeks 19.00u vindt een nieuw hoogtepunt plaats voor tal van voetbalkenners, namelijk ZVC Mega Mindy opent het nieuwe seizoen in de versterkte Duvel-liga tegen ZVC 't Plein. Deze wedstrijd vindt plaats in de sporthal van Beveren.

Elk begin is belangrijk, dus zeker ook deze openingswedstrijd tegen een te duchten tegenstander. ZVC 't Plein is namelijk een ploeg die jaar na jaar wel een van de topploegen kan kloppen en heeft met Koen de Vliegher een ware topschutter lopen, hij maakte niet minder dan 27 doelpunten in 9 wedstrijden. (Bron: http://www.zvc-tplein.be/deploeg/index.php)

Toch zou ZVC Mega Mindy sterk genoeg moeten zijn om deze ploeg te verslaan, zo zijn er namelijk 3 versterkingen bijgehaald, namelijk de gebroerders Bart en Matthias Claus, beiden afkomstig van ZVC Achter De Kazerne, en Tim Verté. De kern werd ook fel uitgedund, maar dit kwam doordat enkele spelers niet het niveau haalden dat deze topclub nastreeft.

Toch kan de ploeg niet op zijn sterkst starten, zo dienen Jeroen Rochtus en Kjell De Pauw forfait te geven wegens een blessure en Matthias De Pauw laat de ploeg in de steek voor enkele rioolmuziekantjes.

De voorlopige kern voor de wedstrijd:

Bart Claus, Matthias Claus, Stefan Claus, Jonas Vermeersch & Jan Vertenten.
Kristof Claus en Tim Verté zijn voorlopig een vraagteken.

De opdracht voor de ploeg is in ieder geval duidelijk, de eerste driepunter van het nieuwe seizoen dient gerealiseerd te worden om de ambities waar te maken.

Allen op post, de spelers kunnen jullie steun gebruiken.



De eerste wasser van dienst is 'Motard'.
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy  Empty terugkeer speler

Bericht  jeroen rochtus vr sep 03, 2010 1:48 pm

In extremis zal ik de ploeg toch kunnen helpen om de winst te behalen. Net op tijd ben ik genezen van mijn hersenschudding en ben ik voor de volle 100% klaar om mee te strijden voor die eerste driepunter.

Op naar een afgetekende winst

Jeroen Rochtus

jeroen rochtus

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 31-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy  Empty Re: Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy

Bericht  Jean vr sep 03, 2010 2:04 pm

jeroen rochtus schreef:In extremis zal ik de ploeg toch kunnen helpen om de winst te behalen. Net op tijd ben ik genezen van mijn hersenschudding en ben ik voor de volle 100% klaar om mee te strijden voor die eerste driepunter.

Op naar een afgetekende winst

Jeroen Rochtus

Een echte teamspeler die Jeroen Rochtus, zo hebben we het graag!

Het aftellen is begonnen ! Nog 26u57 min en het begint eindelijk opnieuw !
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy  Empty Re: Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy

Bericht  stefan vr sep 03, 2010 3:28 pm

Jean schreef:
jeroen rochtus schreef:In extremis zal ik de ploeg toch kunnen helpen om de winst te behalen. Net op tijd ben ik genezen van mijn hersenschudding en ben ik voor de volle 100% klaar om mee te strijden voor die eerste driepunter.

Op naar een afgetekende winst

Jeroen Rochtus

Een echte teamspeler die Jeroen Rochtus, zo hebben we het graag!

Het aftellen is begonnen ! Nog 26u57 min en het begint eindelijk opnieuw !

Echte krijgers hebben we nodig, want het zal wel opnieuw een slagveld worden!! Dat roos moet rood zien na de wedstrijd!



stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy  Empty Re: Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy

Bericht  Motard za sep 04, 2010 5:26 pm

Binnen 1u35min is het zover, jongens. Ons 2e seizoen !

We gonna light it up,like it's DYNAMITE
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy  Empty Matchverslag

Bericht  stefan ma sep 06, 2010 10:51 am

Matchverslag

ZVC ’t Plein – ZVC Mega Mindy

ZVC Mega Mindy moest voor de eerste wedstrijd van deze nieuwe jaargang aan de bak tegen ZVC ’t Plein. De match werd om 19.00 afgetrapt in de gladde zaal van Beveren. Na wat vervoersproblemen (de Jean vervloekt Matthias nog altijd) stond de 7-koppige equipe klaar om te schitteren.

Al van bij de opwarming werd duidelijk dat enkele spelers de druk met moeite aankonden, nu het om de knikkers ging. Bijna iedereen had er al een volledige veldvoetbal match opzitten, dus conditioneel stonden ze gelijk aan de tegenstander.

De match zelf dan. Mega Mindy greep de tegenstander onmiddellijk bij de keel, dit resulteerde in een aantal mooie kansen, maar een goed keepende thuisgoalie hield zijn netten proper. Ook was vaak de laatste bal bij de roze ridders niet altijd even secuur. Enige hoogtepunt in de openingsminuten was een windhoos van Jonas V. Kapitein Stefan moest even voor beademing naar het ziekenhuis gebracht worden. Het uitpubliek (2 personen) werd na 10 minuten opgeschrikt door een goal van ’t Plein. De bal verdween door Matthias zijn benen, Mega Mindy was direct op achtervolgen aangewezen. Het voerde de druk op en Kristof miste dé kans op 1-1. Hij werd alleen voor een leeg doel gezet door Jan Vertenten maar miste onbegrijpelijk.

Kort daarna kwam de uitploeg dan toch verdiend op 1-1, Stefan strafte een blunder in de verdediging af en prikte daarmee de eerste treffer van Mega Mindy dit seizoen tegen de touwen. Mega Mindy ging door op zijn elan en drukte de ’t Plein terug op de eigen helft. Bart zorgde met een kattenpootje voor de 2-1. Op dat moment oververdiend!

Nog voor rust kantelde de wedstrijd helemaal. De 2-2 rolde tussen Matthias zijn benen tegen de touwen en wanneer Jean een tweeschot in de lucht verloor, stond de 3-2 op het bord. Een aangeslagen Mega Mindy dat zich meermaals bekocht voelde door de referee verloor even de pedalen, en Jean pakte na een opeenstapeling van fouten en protest de eerste gele plak van de ploeg dit seizoen. Een merkbare lichte irritatie over het kick and rush spel van de thuisploeg en de wanhoop nabij door de glansprestatie van de doelman van ’t Plein wakkerden de frustratie nog wat aan.

Rusten geblazen, en toen leek de boel te escaleren. Eerst was er de gele kaart voor Kristof, die de scheidsrechter even een complimentje naar het hoofd slingerde, ik citeer “ge kunt er gene zak van”. Ongelijk had hij zeker niet, maar dit uit je zo niet (interne sanctie kan volgen). Hierop verdween de arbiter even in de coulissen, om even later als herboren terug te keren. Wat er in die 10 minuten gebeurd is, zullen we wel nooit weten.

Na rust controleerde, domineerde en bij vlagen demonstreerde Mega Mindy, maar een beresterke keeper, die in de krant zeker met een 9 bedacht zou worden, stond pal. Net als in de eerste periode beet Mega Mindy zich de tanden stuk op de thuisgoalie.

Mega Mindy ging iets zenuwachtiger voetballen, maar als de Jean 12 minuten voor tijd door een bos van benen de 3-3 weet te prikken, gaat er een zucht van opluchting door het stadion (of was gewoon den Brommer zijn scheet die nog nazinderde).

De uitploeg rook bloed en als dit zich vertaalde in een aantal brutale tackelingen van de thuisploeg (2x geel ’t Plein), leek de boel weer te exploderen, maar geen betere remedie dan de 3-4, op conto van opnieuw Jean met een loeier in de winkelhaak, om de gemoederen in de uitrangen te bedaren.
Kristof prikte iets voor affluiten de geruststellende 3-5 tegen de touwen en zette zo zijn nodeloos protest om van woorden in daden. Nog een lichtpunt de sober en secuur spelende Jeroen Rochtus ondervond geen hinder van welke blessure dan ook en zal tot groot jolijt van de fans dus nog vaak te zien zijn in het shirt van de roos-zwarten!!

3-5 was ook de einduitslag, bij Mega Mindy beseffen ze nu waarschijnlijk ook dat er in deze reeks geen gemakkelijke wedstrijden zullen zijn. Volgende klus volgende zondag op verplaatsing bij ZVC d’Amateurs.

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy  Empty Re: Speeldag 1: ZVC 't Plein - ZVC Mega Mindy

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum