ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

+3
jeroen rochtus
Motard
stefan
7 plaatsers

Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  stefan ma sep 13, 2010 9:51 am

Leeuwen,

vorige twee matchen waar niet meer dan opwarmertjes, nu volgt het echte werk tegen een ploeg die altijd top 3 ambieert.

We spelen op zondag 19/9 in een hopelijk uitverkocht en kolkend sportstadion, te Steendorp, om 20.00.

Vraag is, wie kan er allemaal meedoen??

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  Motard ma sep 13, 2010 11:23 am

Ik kan meedoen
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Zvc Mega Mindy - Zvc Inter Kruibeke

Bericht  jeroen rochtus di sep 14, 2010 11:13 am

Ik kan er normaal wel bij zijn (Zonder eventuele nieuwe blessures speel ik wel mee)

jeroen rochtus

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 31-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  Jean di sep 14, 2010 6:56 pm

als ik geselecteerd wordt deze keer doe ik zeker mee
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  matthiasclaus do sep 16, 2010 1:07 am

ik zal aanwezig zijn mocht dit nodig zijn Very Happy

matthiasclaus

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  stefan do sep 16, 2010 2:38 pm

Beste roze ridders,

aangezien ik al in het snuitje heb dat we zondag vrij talrijk zullen zijn, komt hier mijn voorstel. Ik speel deze zondag niet mee, maar vervoeg de ploeg als trainer!!

Aangezien hier mijn vetorecht geldt, is deze keuze onomkeerbaar!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  Bart vr sep 17, 2010 1:46 pm

PRESENT

Bart

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Wedstrijd

Bericht  kristof vr sep 17, 2010 6:08 pm

ik zal ook aanwezig zijn

kristof

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  Motard zo sep 19, 2010 4:00 pm

Jongens, vanavond kunnen we ons onsterfelijk maken. Sommigen kunnen ons een eerste wending richting kampioen schieten.

Komaaaaaaaaaaaaaan torentje !
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Wedstrijdverslag

Bericht  stefan ma sep 20, 2010 10:44 am

ZVC Mega Mindy – ZVC Inter Kruibeke

Mega Mindy zet titelambities kracht bij

Afgelopen zondag stond met Mega Mindy – Inter Kruibeke de eerste kraker dit seizoen voor de roze jongens op het programma. Aan spelers geen gebrek dit weekend. Getuige hiervan Stefan Claus, die toch wat adelbrieven kan voorleggen. Hij viel gewoon buiten de selectie. Als trainer dan maar werd hij bijgestaan door de lichtvoetige en nog altijd licht geblesseerde Kjell De Pauw.

Voor een volgelopen gemeentelijk sportstadion en onder het goedziend oog van de hoofdsponsor zat de sfeer er meteen goed in. En de toeschouwers krijgen waar voor hun geld, want het werd een ware topmatch. Al na 1’ trakteerde MDP het thuispubliek op een leuke panna. Mega Mindy was voortdurend de betere ploeg en eiste het merendeel van het balbezit op. Jeroen en Jean verdeelden en heersten achterin en voorin liepen de spitsen zich de ziel uit het lijf. Dit resulteerde in een aantal wenkende kansen. Zo weigerde Jean Vertenten de roze ridders op voorsprong te schieten en ook Motard, Bart en Jeroen vonden de uitgoalie op hun weg. Het moet gezegd de uitgoalie keepte wel een schitterende wedstrijd. Een doelpunt hing in de lucht, net zoals Kjells zweetgeur. Het bij vlagen vlotte combinatievoetbal en de succesvolle wisselstrategie mondde uit in een meer dan verdiende 1-0. Jonge snaak Motard verschalkte de doelman met een lage schuiver en rondde zo een fast break perfect af. De ontlading was groot en op de bank waanden ze zich al zegezeker. Mega Mindy controleerde de eerste helft volledig. In de laatste minuut was er nog een grote kans voor Rochtus die zicht knap vrij draaide en op doel besloot, maar tevergeefs. Kansen waren er genoeg voor Mega Mindy, toch ging het maar met een Arsenalscore de kleedkamers in. Nog een bijzondere vermelding voor de thuisdoelman die met een aantal heerlijke reflexen zijn ploeg overeind hield.

Kort na de koffie direct een koude douche voor Mega Mindy. Aan de tweede paal werd de bal voorbij de kansloze Matthias gedevieerd. Maar het was dan dat Mega Mindy echt onder stoom kwam. Net na de 1-1, knokte Jeroen zich aan de bal, gaf een gemeten assist aan Bart die de door hem lang gezochte goal binnentikte. Het hek was helemaal van de dam en met een soort vechtvoetbal gecombineerd met leuke combinaties sloeg de motor nu volledig aan. De uitploeg zocht tevergeefs naar openingen en je zag de grinta op de gezichten van de spelers. Sommige spelers deden meer meters dan in 3 wedstrijden samen. Een speler als MDP heeft vandaag meerdere strepen verdiend. Niet gescoord, wel belangrijk, ook in verdedigend opzicht.

Daarna ging Mega Mindy een beetje op de lauweren rusten en leunde wat achterover, maar op bevel van het trainersduo werd het gaspedaal dan terug wat dieper ingedrukt. Mega Mindy dicteerde de spelregels. Eerst was het weer Bart die de 3-1 na een loeier van Jean in de rebound binnentrapte en kort daarna was er een afstandschot van Jean, die met zijn moordende rechter meermaals voor gevaar zorgde, en zo de verdiende 4-1 op het scorebord zette. De tegenstander leek aangeslagen en was dat ook! Aan Mega Mindy om de kloof gewoon verder uit te diepen. Het lukte nog twee doelpunten, tweemaal op de counter. Matthias die beresterk bleef keepen bracht de aanval op gang die eindigde met een knappe goal van counterspits Kristof (5-1) en ook een frivool spelende Jeroen pikte zijn goaltje mee (6-1) en afgang compleet voor de ambitieuze uitploeg.

Mega Mindy heeft de steile ambitie hiermee zeker kracht bijgezet. Nu bewijzen in de volgende wedstrijd zaterdag tegen Del Alpi. Zeept ‘em maar al in!!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  Motard ma sep 20, 2010 2:06 pm

Stef ,

't is Jeroen (5-1) en Kristof (6-1)
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Zvc Mega Mindy - Zvc Inter Kruibeke

Bericht  jeroen rochtus ma sep 20, 2010 3:38 pm

Brommer,

Stefan had gelijk ;-)
Ik scoorde de laatste en kristof de 5de.

jeroen rochtus

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 31-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  Motard di sep 21, 2010 2:13 am

Jeroen en Stef ,

Excuses,

Ik was blijkbaar ècht in trance tijdens de match. kusjes
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke Empty Re: Speeldag 3: ZVC Mega Mindy - ZVC Inter Kruibeke

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum