ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

+3
Jean
jeroen rochtus
stefan
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  stefan ma okt 18, 2010 12:51 pm

Beste ridders,

na de ontlading van afgelopen zaterdag staat er deze week al opnieuw een kraker op het programma. We nemen het namelijk op tegen de kampioen van vorig jaar.

We spelen op zondag 24/10 om 19.00 @ Steendorp

Wie wil zich een uurtje vrijmaken?

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  jeroen rochtus ma okt 18, 2010 4:54 pm

Aangezien ademen nog steeds geen sinecure is voor mij moet ik ook deze partij aan me laten voorbijgaan.
De dag dat ik terug zonder ademhalingsproblemen kan meezingen met de mega mindy hymne zal ik terug van de partij zijn.

jeroen rochtus

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 31-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  Jean ma okt 18, 2010 4:57 pm

jeroen rochtus schreef:Aangezien ademen nog steeds geen sinecure is voor mij moet ik ook deze partij aan me laten voorbijgaan.
De dag dat ik terug zonder ademhalingsproblemen kan meezingen met de mega mindy hymne zal ik terug van de partij zijn.

& laat je ploeg, maar in de steek! Very Happy
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  jeroen rochtus ma okt 18, 2010 4:59 pm

Als een weekend lang meer spoed zien dan enig andere plaats in het mooie oost-vlaanderen je ploeg in de steek laten is dan doe ik dat inderdaad.

jeroen rochtus

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 31-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  Bart ma okt 18, 2010 11:50 pm

snie erg rochtus, tschijnt da alleen ademende spelers de selectie halen Smile verzorg je, kdoe ook wel mee trouwens

Bart

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  kristof di okt 19, 2010 5:15 pm

ik doe mee , hopelijk zit het deze keer wel mee. Vorige week hebbek geskipt omda wa tegen zat maar we zen der weer

kristof

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  matthiasclaus di okt 19, 2010 5:17 pm

ik zal wel aanwezig indien nodig

matthiasclaus

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  Jean wo okt 20, 2010 12:26 am

matthiasclaus schreef:ik zal wel aanwezig indien nodig

gij et geen leve zeker
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  Motard do okt 21, 2010 7:11 pm

Een echte teamplayer zijnde zonder enige vorm van leven, zal ik ook deze match kunnen spelen !

@ rochtus : MDP zit wekelijks zonder zuurstof...die komt ook nog hé...

Veel beterschap hé man
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  kristof zo okt 24, 2010 4:18 pm

moet zich helaas excuseren , maar kan vnv niet meedoen wegens ziekte.


kristof

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  Motard zo okt 24, 2010 11:27 pm

Jongens alweer een formidabele match , laat ons deze lijn doortrekken !
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Wedstrijdverslag

Bericht  Bart ma okt 25, 2010 2:39 pm

Zondagavond stond de wereld eventjes stil. Een kolkende sporthal van Steendorp was het schouwtoneel voor een onvervalste topper. Alles was in gereed gebracht voor een heerlijke pot voetbal.
Voor ZVC Mega Mindy vonden de volgende spelers hun weg naar het wedstrijdblad: Matthias (de man die de goal enorm nietig doet lijken), MDP (de knaap die het veld enorm nietig doet lijken), Dave Hemelaer (vrijgegeven door het fanionteam van Temse), The Boss (kreeg een uurtje vrijaf van Vigo), Jeanke (verscheen met een geladen kanon aan de aftrap), Motard (bewees dat hij nog even de broek aanhad in zijn nog prille relatie en had geen moeite om zich vrij te maken), Bart (had stof nodig voor mopjes en in deze kweekvijver is dat meestal geen probleem).
Coach Stefan had zijn spelers klaargestoomd voor dit (titel?)duel tegen uittredend kampioen ZVC Trefpunt. Het beloofde een thriller van formaat te worden aangezien menige liefdesperikelen (MDP en Boss, hoe lang pikt Valère het immers nog dat paardenfokken op de eerste plaats komt?) en ziektes (Kristof en Jeroen) de ploeg uit balans hadden gebracht en de goalie van de tegenstrever vorig jaar het minste aantal doelpunten incasseerde.
Na een korte studieronde, waarin vooral the Boss meerdere malen een knap balletje tussendoor verstuurde, opende Mega Mindy de score. Na een intrap van Jeanke nam Motard de bal mee op de borst, draaide knap weg en schilderde de bal dan in de haak voorbij een verbouwereerde doelman. Om even de moeilijkheid van dit kunstje aan te tonen, niemand in het team buiten Joeri beschikt over een vernoemenswaardige linkervoet.
Het sein voor trefpunt om meer voorwaartse druk te zetten en dit resulteerde in de tegentreffer. De opening tussen Matthias zijn benen leek groot genoeg om er een bal door te jagen. Mega mindy liet zich echter niet wegdrummen en zorgde nog voor het fluitsignaal van de eerste helft voor twee pareltjes. Na een splijtende pas van Boss vond Bart de netten en ook Jan pikte zijn goaltje mee.
1-3 en rusten geblazen.
Na de rust trachtte een zwoegend en zwalpend trefpunt de bakens te verzetten, met een wat gelukkige 2-3 tot gevolg. Bart zag een speler van trefpunt voor een ploegmaat aan en de wedstrijd lag terug open.
Net nu Trefpunt kracht putte uit de goal, zette mega mindy de puntjes op de I. Trefpunt werd terug richting de universiteit van de uitgespeelde counters, het betere zolenwerk, de zidannetjes (met dank aan dave die op een bepaald moment drie spelers aan de praat hield, wat de rest van de ploeg dan weer de mogelijkheid gaf om zich te gaan verfrissen in de kleedkamer, een natje te halen in de kantine of simpelweg het vriendinnetje nog eens te begroeten of mss zelfs meer, MDP heeft niet veel tijd nodig) en tikitakavoetbal gestuurd. Vooral de goals van Jonas en Boss sprongen hierbij nog in het oog.
3-7 werd het uiteindelijk in Steendorp en dat was meer dan verdiend. Met grote namen als Jeroen Rochtus, Kjell De Pauw en vader, Sam Van Mele en dikke nog in de wachtkamer lijkt dit Mega Mindy over genoeg wapens te beschikken om ook de volgende tegenstrever naar de slachtbank te lijden. Een verdiend weekje rust om de knietjes op te knappen, de hoofdjes leeg te maken en de voetjes weer op de grond te plaatsen en dan richting een nieuwe topper… ZVC Sierschouwer De Rudder moet geen cadeautjes verwachten.

Sportieve groeten

Bart

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 8 Trefpunt - MM Empty Re: Wedstrijd 8 Trefpunt - MM

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum