ZVC Mega Mindy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

+2
Motard
stefan
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  stefan ma okt 25, 2010 2:12 pm

Roze ridders,

na de winst van vorig weekend, worden we nu een weekje gespaard en moeten we pas op zaterdag 6 november opnieuw aan de bak tegen Sierschouwen de Rudder, de leider in deze competitie!!

De match zal doorgaan om 21.00 @ Beveren


stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  Motard ma okt 25, 2010 4:58 pm

Alvorens te bevestigen dat ik mee kan doen ( wat door een ontbreken van leven niet moeilijk is ) ,wil ik iedereen aansporen om iemand ( een supporter,familielid,verre vriend of goede buur) mee te brengen naar de topper van zondag 6 november.

Daar ik in mijn (beperkte) vrije tijd eens gaan scouten ben voor ZVC Mega Mindy, viel het me op dat ZVC Sierschouwen de Rudder gaarne hun mamas en papas meebrengt om van hun tak te maken,te roepen of gewoon idioot te wezen.

Deze ploeg begint pas kabaal te maken als ze verloren zijn, waardoor we wel eens kans zouden maken (!)

Jongens, ik kan erbij zijn als de coach me dat toelaat.

Groetjes Motardos Cervezas Por Favor lol! <3
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  kristof ma nov 01, 2010 10:12 am

na toch wel vele woelige weken , kan ik meedoen volgende match

ik zal er zijn boys !

kristof

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  Jean ma nov 01, 2010 6:58 pm

Ik moet met pijn in het hart passen.

De topper in derde prov. tussen Haasdonk & VKT staat namelijk op het programma zaterdagavond om 20u.

Maar in gedachten ben ik wel bij jullie!

x
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  jeroen rochtus di nov 02, 2010 11:02 am

Ook voor mij zal de topper tussen Haasdonk en VKT er voor zorgen dat ik er niet bij zal zijn.
Maar in tegenstelling tot Jan zal ik wel aan winnende kant staan zaterdag.

jeroen rochtus

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 31-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  Jean di nov 02, 2010 4:35 pm

jeroen rochtus schreef:Ook voor mij zal de topper tussen Haasdonk en VKT er voor zorgen dat ik er niet bij zal zijn.
Maar in tegenstelling tot Jan zal ik wel aan winnende kant staan zaterdag.

https://www.youtube.com/watch?v=XJd_-0NA9eo

Eentje voor Jeroen
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Voorbeschouwing

Bericht  stefan vr nov 05, 2010 9:59 am

Roze ridders,

dit weekend staat de heuse topper tegen Sierschouwen geafficheerd, dus "tous ensemble"!!

Als we de kloof met Inter Kruibeke willen terugbrengen tot 3 punten, moeten we de drie punten pakken. Door de vele afwezigen moet de trainer/speler zijn equipe op een aantal plaatsen wijzigen.

Voor de rest hoop ik dat ook alle afwezigen vanaf 21.00 een klein beetje met een hoofd in Beveren zijn!

grtz

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  stefan ma nov 08, 2010 11:26 am

Verslag volgt!!!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  Motard do nov 11, 2010 2:57 pm

waar blijft het verslag?
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  stefan do nov 11, 2010 3:01 pm

staat zo spoedig mogelijk op het forum!!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Wedstrijdverslag

Bericht  stefan wo nov 17, 2010 8:46 am

Sierschouwen De Rudder – Mega Mindy

Vandaag stond de wereld eventjes stil! De absolute topper van de 8ste speeldag was een waar spektakelstuk waar zelfs de 80-jarige zaalwachter uit Beveren zijn petje voor afdeed.

De Roze Ridders, die zo stilaan een patent hebben op geweldige topmatchen, kwamen verhakkeld aan de aftrap. Er kon slechts beroep gedaan worden op 6 spelers en bovendien moest er heel wat geschoven worden. Zo werd Motard keeper ad interim, helemaal geen slechte keuze bleek achteraf en ook YDP, die verder anoniem wenst te blijven, maar wiens wens stiekem is opgenomen te worden in de annalen van het zaalvoetbal, trok voor het eerst dit seizoen zijn zaalshoes aan en strooide met assits zoals weleer. De andere spelers waren kapitein Kjell, Tijn, Dave en Stefan. De ploeg begon zonder enige vorm van tactiek aan de wedstrijd, maar in tegenstelling tot andere weken lag het IQ deze week wel hoog genoeg zodat iedereen wist waar te lopen.

Mega Mindy begon op zijn barcelonees aan de wedstrijd en tikte de bal gezapig rond. De eerste 5 minuten hadden de Roze Ridders 85% van het balbezit, georchestreerd door Dave Hemelaer. Uit een van die vloeiende combinaties wist Stefan niet te scoren, een echte goalgetter zal hij wel nooit worden. Na net geen 10 minuten zette Stefan een dubbelpass op met YDP en legde de bal in het mandje, 0-1 en op dat moment oververdiend. De sleutel op de deur houden was dan achteraan het motto, maar bij de eerste tegenprik stonden de bordjes al opnieuw gelijk. Een pegel van Sierschouwen strandde eerst nog tegen de paal, maar ook in rebound was Motard machteloos ,1-1, en alles te herdoen. De roze ridders waren allerminst aangeslagen al hadden ze nog een paar keer een uitstekende doelman nodig om een achterstand te ontlopen. Net voor rust was er weer YDP met een iets te verre bal voor Kjell, waarop de verdediger zich totaal verkeek en de bal te kort op de keeper terugspeelde. Kjell toverde uit zijn hoge hoed een korte sprint, was er als de kippen bij en legde de 1-2 in het mandje. Werkelijk als een duiveltje uit een doosje scoorde de kapitein.

Na rust zelfde spelbeeld. MM controleert, domineert en anticipeert. Dave zette deze dominantie om in knappe 1-3. Net op dat moment sloop er wat zelfgenoegzaamheid in de rangen en opnieuw moest Motard de meubelen redden. 10 minuten na rust veel te nonchalant uitvoetballen van Stefan en de thuisspits nam het cadeau met open armen in ontvangst 2-3. Paniek in de uitrangen, want het ene domme balverlies volgde nu het andere op. Niet veel later wist de thuisspits Motard te omspelen, maar eerstgenoemde vergat af te werken en besloot iets te zwak waardoor Stefan met een tackel de bal nog uit doel kon houden. Dit was het sein voor MM om het gaspedaal terug wat dieper in te duwen. En in no time stond het 2-7. Daveke strooide met assists en doelpunten als ware het lekstokken. Eerst zette hij The Boss, die echt elke wedstrijd scoort, op weg naar de 2-4. Vallie lobte de bal eerste nog tegen de lat, maar in de herneming trof hij met links raak. Een insider wist de redactie nadien te melden dat ze stomverbaasd zijn over de progressie van de nieuwe speler en dat de ploegen nu al in de rij staan voor zijn handtekening. Daarna een corner en een soort pingpong op lange afstand tussen Dave en Kjell, waarbij de eerste het afmaakte, 2-5. Nog niet gedaan: een verloren bal van Dave waar Stefan nog een voetje wist tegen te plaatsen 2-6 en uiteindelijk ook nog 2-7, een plaatsbal van Dave vanaf het midden, waarbij de keeper enorm slecht geposteerd stond. Werkelijk alles wat Mega Mindy in die magische 5 minuten aanraakte veranderde in goud, ook een uitzinnig publiek kon het nauwelijks geloven en de zaalwachter, een man van 80, sprak over een van de beste matchen die hij ooit gezien had en naar mijn mening zijn er dat al gemakkelijk 3 miljoen. In de slotfase wist Sierschouwen nog tegen te prikken, maar MM had de schaapjes allang op het droge. Een overwinning van het collectief, een mix van jong, oud en heel oud!

stefan

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  Motard wo nov 17, 2010 5:26 pm

Die overwinning vergeet ik nooit
Motard
Motard

Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Temse

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  Bart wo nov 17, 2010 7:07 pm

Proficiat e gasten.
Volgens mij een welverdiende overwinning, hopelijk kunnen we er dit weekend een vervolg aan breien.


Bart

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 30-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  Jean wo nov 17, 2010 9:04 pm

Bart schreef:Proficiat e gasten.
Volgens mij een welverdiende overwinning, hopelijk kunnen we er dit weekend een vervolg aan breien.


Hopelijk? we doen da gewoon bartje !
gaan voor die oppergaai, zoals jij dat zo mooi omschreven hebt..
Jean
Jean
Admin

Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Beveren

https://zvcmegamindy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM Empty Re: Wedstrijd 9: Sierschouwen - MM

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum